0
0
Totaal: €0.00
  • Geen producten in de winkelwagen.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven.

 

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar artikelen met een verschillende levertijd in zitten, kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.

 

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

 

Let op: bij betaling middels overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

 

 

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

 

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan vind je een kaart in je brievenbus waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan plannen. Als je hier geen gebruik van maakt, wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal vier bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling retour gestuurd.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

 

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

 

Ja, dat kan. Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van DHL Parcel.

 

Er zijn een uitzonderingen:

Producten die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen.

 

 

 

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?

 

Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan je bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door DHL. In stap 1 van het bestelproces kan je aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 21:00.

 

 

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

 

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met ons.

Contact:

E | verderkijkdoos@merlevandeveerdonk.nl

T | 06-51053932

 

 

 

Kan ik mijn bestelling afhalen in de studio?

 

Als je bij de online bestelling voor de optie 'afhalen in onze studio' hebt gekozen, dan kan je de bestelling vanaf de eerstvolgende werkdag komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaal bericht met een routebeschrijving als de bestelling klaarligt.

Heb je het product diezelfde dag nog nodig, dan kan je het product telefonisch of per e-mail reserveren. Het product wordt dan geheel vrijblijvend voor je klaargelegd in onze studio en kan eventueel direct worden afgerekend.

 

 

Product reserveren?

 

E | verderkijkdoos@merlevandeveerdonk.nl

T | 06-51053932

 

 

Openingstijden:

 

Maandag tot en met Vrijdag: 8.30 - 17.00 uur

 

 

Adresgegevens:

 

Verderkijkdoos

Merle van de Veerdonk

Oosthaag 16

5346 LB Oss

 

 

levertijd

 

©2018 MERLE VAN DE VEERDONK  ALL RIGHTS RESERVED

blijf up-to-date met de laatste nieuwtjes, tips en inspiratie over de Verderkijkdoos.

schrijf je in voor de nieuwsbrief
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd
levertijd